Fråga 1. Jag tappade bort returformuläret - vad nu?
Efter inloggning kan returformuläret skrivas ut från ditt konto -> retursedeln. Produkter kan inte returneras utan returformulär.
Om du behöver mer information om returer, vänligen kontakta vår kundtjänst eller kolla Returer från sidfoten.
Fråga 2. Min storlek är slut på produkten jag vill ha - kommer det att finnas fler?
Vi fyller på med produkterna om det inte är utgående produkt eller om produkten fortfarande är tillgänglig från tillverkaren. Säsongsfärger är produkter som vanligtvis kommer i lager en gång och när de är slutsålda kan de inte fyllas på längre. Vi försöker hålla hästfoder alltid tillgängligt i lager. Ibland blir dock godstransporter försenade eller produktförsäljning uppskattad, vilket vanligtvis tar 2 veckor i genomsnitt.
Fråga 3. Har du fått min retur?
Det tar cirka 10 dagar för kunders returförsändelser att levereras tillbaka till oss, vilket naturligtvis påverkar handläggningstiden för returen. Efter att returerna når oss behandlas de i regel omedelbart, dock senast inom en vecka. Detta kräver att returformuläret är korrekt ifyllt. Om du har glömt att fylla i alla delar av formuläret kan du skicka den information som saknas via kontaktformuläret. Om du beställt med Walley och inte har betalat fakturan än kommer vi att dra av produkterna från fakturan och du behöver inte ange ditt kontonummer.
Fråga 4. Jag vill kontakta Tallitukku - hur gör jag?
Lämna ett meddelande till oss via kontaktformuläret så svarar vi dig inom två dagar. Om din fråga inte gäller din beställning eller retur kan du kontakta oss på Instagram @tallitukku eller på Facebook!