KUNDTJÄNST:


Telefon: 0407580258

E-post : asiakaspalvelu@tallitukku.fi


Du kan också lämna ett meddelande via kontaktformuläret!

Om ditt ärende inte är brådskande och inte gäller beställningar eller returer kan du skicka ett meddelande till oss på Instagram @tallitukku eller på Facebook Messenger.


Vi strävar efter att svara på ditt e-postmeddelande så snart som möjligt, inom 48 timmar på vardagar.

Vi har öppet vardagar kl. 11-00-15.00, vi svarar även på kontaktförfrågningar utanför dessa tider.


Vårt kontors adress:

Holkonkyläntie 71
63610 TUURI



Se nedan för de vanligaste frågorna:


Fråga 1. Jag har tappat bort min returblankett - vad gör jag nu?


När du är inloggad kan du skriva ut returformuläret från fliken Returformulär. Du kan inte returnera produkter utan en returblankett
Denna returadress är förbetald, så du behöver inte betala porto när du returnerar produkter. Du lämnar bara in ditt paket på närmaste postkontor och anger vårt referensnummer, som du hittar på returformuläret eller genom att fråga vår kundtjänst
Om du behöver mer information om returer kan du kontakta vår kundtjänst

Fråga 2. Den produkt jag vill ha finns inte i min storlek - kommer det att finnas fler?


Vi kommer att fylla på produkter i förekommande fall, förutsatt att de fortfarande är tillgängliga från fabriken och inte är en utgående produkt. Säsongsfärger är produkter som i allmänhet finns i lager en gång och säljs tills de tar slut - och som inte finns tillgängliga från fabriken. Vi försöker alltid hålla hästfoder i lager. Ibland händer det dock att frakten blir försenad eller att vi missbedömer försäljningen av en produkt, och i sådana fall sker lagerpåfyllning vanligtvis inom 2 veckor - oftast tidigare.

Fråga 3. Har ni mottagit min retur?


Det tar mellan 2 och 14 dagar för kundreturer att anlända till postkontoret, vilket naturligtvis påverkar behandlingstiden. Efter mottagandet behandlas returen oftast omgående, dock senast inom en vecka. Om du kommer på att du har glömt att fylla i alla delar av formuläret efter att du har skickat returen kan du skicka den saknade informationen via kontaktformuläret
Om du har beställt från Walley och ännu inte har betalat fakturan kommer vi att dra av produkterna från fakturan och du behöver inte ange ditt kontonummer.